På min önskelista


Byredo

Här är lite saker som jag skulle bli himla glad över om de låg inslagna under granen till mig.

Doftljus Byredo - Bibliothèque
Glödlampsslingor från Granit
Golvlampa Ikea PS Svarva
Glasask Iittala Vitriini
Glasunderlägg Manhattan från Svenskt Tenn
Underlägg med världskartan (alla världsdelar)
Handkräm från Molton Brown
Presentkort på spa
Bestick Iittala Piano
Vita sängkläder av egyptisk bomull från Hotell Avalon
Armband Mini Twosome av Efva Attling (jag vet inte om kärleken övervinner allt, men jag tycker armbandet är så himla fint)

Ganska många saker och en del rätt dyra, men det är tur att man får önska sig vad man vill. Önskar ni er något speciellt?

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken bra önskelista. Bibliothéque doftar väldigt gott :)

2010-12-19 @ 20:45:24
URL: http://mialinnman.blogspot.com
Postat av: Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid v33 ♥

Jaså? Jag brukar undvika balsam i hårbotten då jag trodde håret lättare blev fett av det, men man kanske borde testa?



Oj, jag önskar mig ingenting, har liksom inte fattat att det är jul snart...

2010-12-19 @ 21:04:51
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Linnéa

Mia: Tack! Jag hoppas på en snäll tomte så att ljuset kan sprida doften hemma hos mig :)

Johanna: Du får ju snart en försenad julklapp :) Inte så många veckor kvar. Ang. balsam i hårbotten så fick jag tipset av en frisör. Det blir som en lotion för hårbotten. Kan göra håret fetare, men inte särskilt mycket. Prova!

2010-12-19 @ 21:27:32
URL: http://finheter.blogg.se/
Postat av: Gula Villan i Skellefteå

Vilken önskelista!

Ska självklart tipsa Tomten, om han tittar förbi...



/S

2010-12-19 @ 22:11:39
URL: http://gulavillan.wordpress.com
Postat av: Susanne

Superb önskelista!

Kanske för att jag har mer än 50% av det som står där (vi HAR ju så liknande smak du och jag!)



God jul och hoppas tomten kommer till dig i år!

2010-12-20 @ 10:29:35
Postat av: Linnéa

Samira: Ja, visst är det en bra önskelista! Tipsa gärna Tomten :)

Susanne: Ja, den är så bra :) Om jag inte får Manhattan-underläggen kanske jag kommer och tar dina ;) God Jul!

2010-12-21 @ 22:31:27
URL: http://finheter.blogg.se/
Postat av: Susanne

Så, Linnea, är du nöjd med julklapparna? Kan du säga "check" på något i din lista?

Själv checkar jag av en cremefärgad Kitchen Aid, en fint flätad necessär i skinn i bästa Bottega Veneta-stilen (från Ceannis) och ett finfint paket med hudvård från Kiehl's.

2010-12-28 @ 18:09:42
Postat av: Linnéa

Vilka fina saker du fick!

Själv är jag också väldigt nöjd. Jag fick en liten Vitriini-ask, glasunderlägg och liten bricka med Manhattan-mönstret, lyxig handkräm och tvål från Molton Brown, fina ullstrumpor och en stor keramikskål.

2010-12-29 @ 12:43:31
URL: http://finheter.blogg.se/
Postat av: Susanne

Bra, då kan jag andas ut och ha mina glasunderlägg i fred nu då när du fått dina egna? :)

2010-12-29 @ 13:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0