Klippoklistra








Tavi

Se så fina kollage Tavi har gjort. Jag satt mycket och klippte och klistrade när jag var liten. Eller jag gör det fortfarande faktiskt. Inspirationsklipp som ovan eller inredningsprylar som inspiration för att inreda hemma. Det trista är att man måste klippa sönder tidningarna och det har jag väldigt svårt för. Förut klippte jag sönder Elle, men sedan de börjat göra så himla fina omslag för oss prenumeranter så vill jag inte förstöra dom längre. Mina inredningstidningar är också heliga så mina utklipp kommer mest från kvällstidningsbilagor, reklamblad och en och annan tidning som jag känner att jag faktiskt kan klippa sönder. För se så himla fint det kan bli.

Kommentarer
Postat av: elin

tjusigt! höll på med lite såntdär när jag var yngre också :)

2010-02-13 @ 12:24:59
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postat av: julia

Så fint! XO

2010-02-13 @ 12:28:08
URL: http://amilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0