Etno







via Sköna Hem

Hemma hos inredaren Carl-Emil Erikson. Jag kan tänka mig att flytta in direkt (men han får flytta ut först då). När jag ser det här blir jag även sugen på att inreda med fler mattor. Om jag tänker efter så har vi bara en matta i lägenheten och det är hallmattan. En stor ryamatta av syntetgarn i vitt och beige står högt upp på önskelistan och den skulle få ligga framför soffan i vardagsrummet. En mjuk matta att sätta fötterna på då man kliver upp ur sängen på morgonen skulle inte heller vara så tokigt.


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag fastnade också för den här inredningen (prenumererar på Skön hem), älskar stolarna med stålrör & skinn!



Mattor är toppen! Jag har senaste året blivit besatt av Kelim-mattor, så nu har jag bara sådana hemma. Fem stycken faktiskt (på 42 kvadrat)!

2010-01-27 @ 19:31:11
URL: http://nonplus.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Åh kelim-mattor är riktigt fint :)

2010-01-28 @ 22:24:38
URL: http://finheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0