Gertrude - home bed bath


Lotta Agaton

På Norrmalmstorg i Stockholm öppnar snart en ny butik - den 11:e mars närmare bestämt. Gertrude är en life-stylebutik med inriktning på bädd- och badprodukter. Butiken på 900 kvadratmeter kommer även att innehålla tapeter, möbler och annat till hemmet och bilden ovan är ett litet smakprov. Enligt hemsidan så kommer de sälja produkter från en rad olika märken - bl.a. Mille Notti, Klippan, Mimou, Vipp, Designers Guild och Kenzo. Jag tror minsann jag måste kolla in butiken nästa gång jag åker till Stockholm. Favoritsyster - hänger du med?

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag ska definitivt också göra ett besök där!



Eftersom jag bara fotar med webkamera är det supersvårt att få ngn fin bild på mattorna, men ett par av dom syns iallafall i mina gamla outfit-bilder, haha. Jag har köpt de två största från carpetvista.se; kolla där om du vill ha matt-inspiration, bästa sidan!

2010-01-31 @ 10:34:05
URL: http://nonplus.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Ska kolla in sidan :)

Köp en kamera vetja! Kan rekommendera Canon Powershot G10, men nu säljs nog bara uppföljaren G11 som jag antar är minst lika bra.

2010-01-31 @ 21:08:34
URL: http://finheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0