Trench, skjortor och randigt




Jak&Jil

Till våren 2010 tror jag starkt på en klassisk trenchcoat, skjortor med herrinspirerat snitt och favoriten randigt. Funkar var och en för sig eller fint tillsammans som ovan. En massa randiga tröjor i olika varianter har jag, men jag saknar en snygg trenchcoat och ett par sköna skjortor. Skjortorna får gärna vara ljusblåa eller diskret randiga eller rutiga ton i ton. Förresten så funkar detta inte bara nu i vår utan detta är klassiker som fungerar år efter år.

Kommentarer
Postat av: Linn-lay

Hej jag kunde inte sova så nu har jag en ny tävling på gång som du kan få en nu chans att vinna. kolla in om du är intresserad förstås.

2010-01-10 @ 23:35:12
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0