Bokstavskort




Grandpa

I somras när jag var in på Grandpa i Göteborg fingrade jag på de här bokstavskorten. Enkla och fina, men jag kunde inte bestämma mig för vilka bokstäver jag ville ha. Relativt enkelt att göra egna. Skriv ut stora bokstäver på vanligt papper, limma på en kartong och skär till i önskvärd storlek. De här från Grandpa var tryckta på ett ljust grålila papper, mäter 14x21cm och kostar 25kr styck. Tyvärr verkar de vara slut i webshopen, men lyckligt lottade kan köpa dom i deras butiker.

Kommentarer
Postat av: christin

jeg er så glad for at du la igjen en kommentar hos meg, så jeg kunne finne bloggen din. ny favoritt!! ha en fortsatt fin helg :)

2010-09-11 @ 19:51:26
URL: http://finetingogsjokolade.blogspot.com
Postat av: Ylva

åh vad fina, jag hade köpt en hel bunt. ser ut som sådana där gamla skolbokstäver.

2010-09-13 @ 10:30:52
URL: http://darlingthings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0