Perfekta byxorna


Stockholm Streetstyle

Idag ska jag ur och shoppa lite. Mest julklappar, men det kommer nog slinka med lite saker även till mig själv... Ska bland annat leta efter ett par byxor liknande de här ovan. COS har ett par som verkar fina, men hetast kandidaten är nog dessa från Filippa K. Svårt att få en uppfattning innan man provat ordentligt. Fler kandidater kan finnas, men gemensam nämnare är att de ska vara av ull så att jag inte ska behöva frysa så mycket nu i vinter. Idag är det faktiskt inte bara shopping som gäller utan en dejt med den här fina donnan också inbokad. Ska bli himla trevligt!

Flög ner till Stockholm igår eftermiddag för att stanna här över helgen. Åh, vad jag gillar den här staden.

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Snygga, hoppas du finner det perfekta paret, och ha så roligt i sthlm :)

2011-12-03 @ 10:52:01
URL: http://emmasays.se
Postat av: Sofia

Ursnygga byxor på bilden, dessutom en perfekt längd! Hoppas du hittar ett par perfekta för dig.

2011-12-03 @ 14:26:34
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Linnéa - finheter

Emma: Filippa-byxorna var riktigt bra, men prislappen mindre bra. Måste fundera... Helgen har varit helt fantastisk! :)



Sofia: Filippa-byxorna blir det nog om de kommer på rea eller om jag plötsligt känner mig lite rik :)

2011-12-04 @ 17:51:12
URL: http://finheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0