Work lamp



Så här såg det ut från soffan där jag legat de senaste dagarna, men idag var jag tillbaka på jobbet igen. Känner mig helt slut och det är tydligt att jag inte fyllt på energidepåerna ordenligt ännu. För ett tag sedan hängde jag i alla fall upp min work lamp på väggen och flyttade om lite småpinaler i mitt vardagsrum. Känner mig himla nöjd för det blev så mysigt. Väggen ni ser är för övrigt den enda i hela lägenheten som inte är helt vit.

Håller på att öva på att ta bilder i dovt ljus. Därav den korniga bilden. Tycker dock att det inte gör så mycket att den är kornig.

Kommentarer
Postat av: It's a house

Älskar den där lampan, skulle gärna ha en själv!



Krya på dig!

2011-02-17 @ 13:24:28
URL: http://www.itsahouse.blogspot.com
Postat av: Susanne

Ser jättefint ut! Hoppas du kryar på dig snart din stackare.

Du, den där randiga tröjan med mockalappar från Lindex har kommit nu, och den är precis så fin som man kunde önska!

2011-02-17 @ 19:45:08
Postat av: Karin

Hej! Jag jobbar på blogg.se och har mailat dig angående en sak. Kolla gärna din mail så snart som möjligt:)

2011-02-18 @ 08:39:14
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Hoppas du kryar på dig! Vilken härlig lampa, det blev snyggt att hänga upp den på väggen.

2011-02-18 @ 17:21:32
URL: http://www.inspireramera.se
Postat av: Linnéa - finheter

It´s a house: Tack! Känner mig redan bättre, men det ska bli skönt med helg. Lampan är en av mina favoriter. Inte helt gratis, men jag hade tur och vann den hos Maria på Husligheter :)



Susanne: Tack! Jo jag såg tröjan :) Jättefin, men lite kort... Sparar dessutom mina pengar till Berlin-resan.



Sandra: Tack! Ja, visst blev det fint :) Jag har bara haft den liggande tidigare, men den lampan går ju att variera i massor.

2011-02-18 @ 19:58:53
URL: http://finheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0