Par nummer två






Din Sko

De här är på väg hem till mig. För andra gången kan tilläggas. Beställde min vanliga storlek först, men var tvungen att inse de var lite trånga så jag lämnade tillbaka dom. Upptäckte sedan att de var med på rean så då beställde jag snabbt ett par till i en större storlek. Paketet borde komma vilken dag som helst och jag håller mina tummar att de ska passa den här gången (finns att klicka hem här).

Uppdatering: Paketet med skorna kom i torsdags och efter att ha provat skorna några gånger så kan jag bara konstatera att de är helt underbara. Lagom stora den här gången. Nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0