Skor AW11





p1, p2 Josephine Aune, p3 minns ej, p4 Frida Fahrman

Ingen är gladare än jag att det blir inne med lågskor. Kolla vad snygga skor det kommer till hösten. Visst kan det vara snyggt med klackar, men det är inget som jag själv trivs särskilt bra i (gillar dock en bredare halvklack som på Acnes låga pistol). Om man börjar överst så kommer skorna från J Lindeberg, Vagabond, Won Hundred (?), H&M. Skulle inte tacka nej till något av paren. Speciellt gillar jag det översta paret och de blanka skorna från Vagabond som skymtar på andra bilden.

PS. Ang. bildkälla och länkning så måste jag nog få återkomma om det när jag är på hemmaplan igen. Hoppas det är ok. Någon som vet mer om bild tre? Kommentera gärna i sådana fall för jag minns tyvärr inte det just nu.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kan tipsa om att COS har snygga herrskor för tjejer. Alldeles blanka och fina med störning och lädersula. Köpte dem i nya Stockholmsbutiken i fredags.

2011-05-25 @ 09:43:26
Postat av: Linnéa - finheter

Åh de måste jag spana in nästa gång jag åker till Stockholm. Var på COS i lördags, men några skor blev det inte då. Däremot provade jag ett par väldigt fina sandaler med rem runt vristen. Jag kom dock inte därifrån tomhänt ;) De hade ju så himla mycket fint!

2011-05-26 @ 22:01:51
URL: http://finheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0