Stora ringar



p1 Gwang-ring Johanna N, stenring H&M, p2 H&M

Stora ringar har verkligen blivit min grej. Senaste favoriterna är ringarna ovan. Hjort-ringen beställde jag från Johanna N som har många fina smycken. Man får smycket levererat i en fin ask med en liten historia om affärsidén eller vad man ska kalla det. Smyckena tillverkas i Thailand där flera små familjeföretag är med och gör ett och samma smycke. De har alla sina specialiteter i allt från putsning till 3D-gjutning. Fint samarbete tycker jag. Går att läsa mer om här. Nu ska jag och mina gigantiska ringar stänga igen datorn för kvällen. Hoppas ni får en fin helg.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad fint, älskar hjortringen!

2011-05-13 @ 19:23:25
URL: http://lindahollywood.blogspot.com
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Stenringen från H&M var fin! Eller alla var fina, men den lite extra :)

2011-05-13 @ 20:56:16
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0