Tillsammans



Studio Lisa Bengtsson

Älskar pressbilderna till Lisa Bengtssons senaste mönster Tillsammans. Och textraderna till är inte direkt sämre. Duktiga Emma som assisterar henne har skrivit ihop de här raderna:

Hugo är lik sin mamma, Sixten är lik sin bror. Kanske nästan samma men med lite olika skor. Samma nos, samma tår bara lite olika hår. Visst är vi väl ganska lika, kanske vi ska ta en fika? Som en svans slingrar våra rötter, djupt långt ner från våra fötter. Tillsammans jag och du. Då, för alltid, här och nu.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin text till en fin tapet.

2011-05-22 @ 18:02:39
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

håller med sofia!

2011-05-23 @ 22:29:33
URL: http://emmasays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0