Helgen



foto: Linnéa Svan, finheter

I lördags hade jag lite fest här hemma och firade min födelsedag i förskott (fyller på torsdag). Det var mycket trevligt! Tack alla som kom och tack för fina presenter! Det blev en hel del bubbel som synes och så fick jag snittblommor. Ostarna ligger i kylen för provsmakning senare i veckan och chokladen ska jag nog smaka av på självaste bemärkelsedagen. Jag uppskattar så klart alla andra presenter lika mycket även om de inte fick vara med på bild. Nu ska här bakas. Hoppas jag har alla ingredienser hemma till havreflarn.

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åh, trevligt. och grattis i förskott isåfall :D

Postat av: pernilla plaza Interiör

Man ser ju på förpackningen att den är god! ;)

Postat av: Else-Britt

Snygg ny logga!

2012-03-27 @ 22:32:32
Postat av: Daniel - Let me be inspired

Hej Linnéa, Vilka underbara bilder! Grattis i förskott! Ha en bra onsdag!

2012-03-28 @ 12:04:03
URL: http://www.letmebeinspired.com/
Postat av: english editing

One of my close friend collect wooden plugs. He save them in a huge glass vase.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0