Rödsvart


Lindex

Gillar den här rödsvarta tröjan från Lindex ur höstens kollektion av Affordable Luxury. Finns i butik och online från och med 5 oktober. Himla fin tröja är det och jag skulle gärna ha den till svarta byxor (dock ej skinnbyxor som inte riktigt är min grej). Finns fler bilder från kollektionen här.

PS. Har fortfarande inte riktigt kommit underfund med hur jag redigerar bilder på min nya dator. Har dessutom varit så fullt upp med massor av annat. Svårt att få tiden att räcka till, men när jag kommit på det så kan ni räkna med bildregn titt som tätt här på finheter. Längtar!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den ser riktigt fin ut!

2011-09-26 @ 13:25:22
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: idaawe

men gud vad snygg, måste man ju ta en närmare titt på i butiken!

2011-10-05 @ 12:44:19
URL: http://idaawe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0