Tidningar


finheter

När jag reser brukar jag passa på att köpa med mig lite tidningar. Dels för att få trevlig färdlektyr, men också för att vissa tidningar inte finns att köpa här i närheten vad jag vet. Mina favoriter för tillfället är danska - Cover, Costume och Bolig Magasinet. Svenska Elle och Elle Interiör vill jag inte missa ett enda nummer av så dom dimper ner i brevlådan varje månad. Nästan oavsett hur sent jag går och lägger mig på kvällarna så brukar jag bläddra lite i någon av mina tidningar. Lite ögongodis så där innan det är dags att blunda.

Kommentarer
Postat av: Eva

Ingen dragkedja, men den är jättestretchig!



Jag älskar tidningar men har minskat mina inköp något på senare år; förut blev det lite väl många 95-kronors magasin ;) Jag gillar när Presstop har sina 39-kronors kampanjer, då köper jag alltid på mig några tidningar och går hem & njuter!

2010-02-21 @ 16:39:48
URL: http://nonplus.blogg.se/
Postat av: Sandra - Piffad

Gillar din blogg!



SV: ja den är underbar!

2010-02-22 @ 14:21:24
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0