Spirit Stores*


finheter

Igår var jag på tjänsteresa ner till Helsingborg hela långa dagen. När mötet där var avklarat fanns en del tid att slå ihjäl eftersom flyget hem inte gick förräns senare på kvällen. Det blåste kallt som bara den så det var inte så kul att vara ute. Därför blev det fikahäng och lite shopping innan middag och avresa. Blev så himla glad då jag såg Spirit Stores* i Helsingborg eftersom det var min absoluta favoritbutik i Malmö. De hade dessutom armbandet jag spanade in i Malmö så jag slog till direkt. Se så himla fint! Middagen avnjöts på Helsing. Jag åt honungsglacerat ankbröst och det var så himla gott! Helsing är lätt en av de bästa restaurangerna jag varit på. Jag skulle förresten kunna klara mig med en butik om vi fick Spirit Stores till stan. De har allt det finaste samlat på ett ställe med bland annat Acne, Filippa K, Whyred och J dauphin.

Kommentarer
Postat av: Eva

Det låter som en affär jag skulle gilla! Otroligt fint armband, bra köp!

2010-03-02 @ 22:33:56
URL: http://nonplus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0