Ljus i vintermörkret



Stockholm Streetsyle

Idag vill jag klä mig i ljusa färger. Tar gärna ringen också på övre bilden. Här i Skellefteå är det minus 32 (!) grader idag. Kallt minst sagt. Vattenledningarna har till och med frusit så just nu har jag inget vatten i köket. Tack och lov så bor jag i lägenhet så fasthetsservice här nu och tinar upp ledingarna. Igår hade kallvattnet frusit, men det hade de fixat till jag kom hem från jobbet igen. Den extra isoleringen de lagt dit hjälpte föga, men snart så har jag nog vatten igen hoppas jag. Har fått order om att låta vattnet rinna lite hela tiden tills dess att det blivit lite varmare ute igen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snyggt! Jag trånar lite efter en benvit tjockare skinnjacka. Ska dock tråna ett tag till =)

2012-02-06 @ 10:24:51
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Linnéa - finheter

Sofia: Åh, det låter fint. När du trånat tillräckligt länge är det ett tecken på ett riktigt bra köp ;)

2012-02-06 @ 11:38:36
URL: http://finheter.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack så hjärtligt! Ja det är verkligen ett bra plagg. Snyggt till mycket och så härligt bekvämt! xx

2012-02-07 @ 19:04:27
URL: http://ytligtgemytligt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0