Elefanter och resväskor




via Made by Noemi

Jag gillar elefanter. De är så himla fina. Såg en dokumentär om elefanter en gång som jag tvungen att spela in. Jag tyckte det var så fint för elfanthjorden sörjde en elefantkompis som hade dött. Precis på platsen efter vandringen där elefanten dog året innan så stannade de till ett tag för att liksom sörja lite.

Och sen var det det där med resväskor. Gamla resväskor. Jag skulle vilja ha flera stycken att stapla på varandra. Sen kan jag fylla dom med en massa fina saker.

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag såg också den där dokumentären och blev alldeles rörd.

2010-01-25 @ 11:38:17
URL: http://nonplus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0