Träslöjd


Trendey via Emma

Den här lampan har jag sneglat extra på sedan den kom in som nyhet på Ikea och se så fint den passar in här. Den påminner mig om svarven i träslöjden med alla träkulorna och den heter faktiskt lite passande nog Ikea PS Svarva. Det kan vara så att jag har köpt en för liten lägenhet för det finns så många fina lampor och möbler jag vill ha plats för. Det ser inte ut så här hemma hos mig, men jag tror den ska kunna trivas ändå. Lampan åker upp på min önskelista direkt.

Kommentarer
Postat av: what ever you whant

puss your back a like that.....

2010-07-31 @ 21:13:30
Postat av: Madde

Du är tillbaka. Vad glad jag blir. Jag har saknat ditt bloggande :)

2010-08-01 @ 19:48:44
Postat av: Susanne

Jag hade nästan givit upp hoppet. Var har du varit?

Glad att du är tillbaka!

2010-08-02 @ 21:05:43
Postat av: Susanne

Jag hade nästan givit upp hoppet. Var har du varit?

Glad att du är tillbaka!

2010-08-02 @ 21:06:00
Postat av: ina

åh vad jag gillar din blogg alltså. och den lampan är vacker men när jag stog på ikea och ville ha den tyckte jag nog attd en var lite stor för mitt hem. men väldigt vacker. och fjärilshuset har gjort mig sedan 9 års ålder rädd för att fjärilar skall sätta sig på mig :)

2010-08-03 @ 10:39:12
URL: http://www.winterbarn.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Vad glad jag blir av alla fina kommentarer :)

Tack!

Efter separation, flytt, bloggtorka och tidsbrist är jag nu tillbaka :)

2010-08-05 @ 19:15:06
URL: http://finheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0