Avalon








Förra helgen när jag var jag till Göteborg hade jag förmånen att få bo en natt på Hotell Avalon. Vilket underbart hotell! På varje våning fanns en fåtölj att slå sig ner i när man väntade på hissen. Alla korridorer pryddes av fina tavlor och lampor. Sängen var underbart skön och det fanns fyra kuddar att välja mellan. Jag gosade ner mig i alla tre som låg i sängen. På hotellet serverades dessutom en underbart god frukost. Favoriterna i buffén var äggröran och Avalon-yogurten. Så himla gott! Kan alltså rekommendera hotellet varmt. Även om man inte bor där kan man köpa in sig på frukostbuffén, äta middag i restaurangen eller ta en drink i baren. Jag vill dit igen...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det ser underbart ut!

Jag älskar fina hotell. Var det dyrt att bo där?

2010-11-22 @ 09:43:21
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åh såg helt underbart ut!

2010-11-22 @ 09:58:51
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Susanne: Dyrt? Ja, allt är ju relativt. Inte dyrare än andra hotell i centrala Göteborg. 1200:- för ett enkelrum i helgpris. Är det dyrt? Finns billigare alternativ, men också många dyrare. Blir ännu billigare om man är två som delar på dubbelrumskostnaden :) När ska vi åka? ;)



Emma: Måste upplevas! Det var verkligen helt underbart :)

2010-11-22 @ 17:40:28
URL: http://finheter.blogg.se/
Postat av: Susanne

600 kr per skalle är inte dyrt tycker jag, jag säger let's go! :)



Har du ätit på Hello Monkey? Superbra!

2010-11-23 @ 20:30:13
Postat av: Gula Villan i Skellefteå

Fina bilder och många nya fina inlägg :)



/S

2010-12-03 @ 01:19:43
URL: http://gulavillan.wordpress.com
Postat av: Linnéa

Susanne: ser jag har missat din fråga. Jag har inte testat Hello Monkey. Var ligger den?



Samira: Tack! Roligt att du tittade in igen :)

2010-12-04 @ 12:58:08
URL: http://finheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0