Hay Oslo/På min önskelista #3


Gillar plexihyllorna och lampan.


Gräsvaser som gör sig väldigt fina även utan blommor i.


Älskar borden DLM (don't leave me). Bara namnet gör ju att man smälter lite.


Coola ljusstakar. Gillar att man liksom sticker fast ljuset på en pigg. Kan inte bli enklare än så.


De här ljusstakarna är inte så tokiga de heller. Som byggklossar så kan man göra sina egna torn till ljusen och variera i all oändlighet.

På Hay i Oslo fanns så mycket fint att jag helst hade velat ta med mig hela affären hem. Förutom pläden Plus 9 (som jag inte lyckades fånga på bild) så fanns bland annat alla läckerbitarna ovan. Jag skulle nog bli glad för vad som helst från den butiken.

Kommentarer
Postat av: Annie

aahh älskar det, jag vart lite förälskad i hay i köpenhamn i somras också :)kram

2011-12-11 @ 22:31:00
URL: http://rumfortva.blogspot.com/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

plexihyllor! wow!

Postat av: Linda

Du hade verkligen hittat mycket fint. Nu kom de av dem också på min önskelista.

2011-12-14 @ 15:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0