Lovisa Burfitt + Rörstrand


Rörstrand via Husligheter

Fint sammarbete mellan Lovisa Burfitt och Rörstrand. Jag är en riktigt samlare och älskar burkar och askar av alla de slag. Muggarna verkar himla fina, men mest av allt gillar jag som sagt den fina asken. Passande orden på locket "today I am a bird". Jag känner mig som en fågel. Ofta fri som en fågel som kan flyga var den vill. Andra dagar när jag känner mig extra bräcklig känner jag mig som en glasfågel eller porslinsfågel som så lätt kan gå sönder i småbitar. Håller mina tummar för att jag vinner asken hos Maria på Husligheter där jag är med och tävlar.

Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Ja den där asken är verkligen fin!

2011-02-16 @ 16:42:07
URL: http://www.inspireramera.se
Postat av: Sanna

fint!

2011-02-25 @ 14:36:57
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0