Schack matt




Ikea Livet Hemma

Otroligt läcker idé med rutigt bord i stället för rutigt golv. Tycker det blev häftigt stylat med alla svartvita detaljer dessutom. Hemma nöjer jag mig med min svartvita matta från Ikea Stockholm som jag är otroligt nöjd med. Min helg blev förresten allt annat än vad jag tänkt mig. Jag åkte på magsjuka så jag har varit helt knäckt och är det fortfarande. Idag ska jag försöka fylla på kroppen med vätska och energi igen. Känner mig fortfarande alldeles yr och matt.

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

men åh, riktigt snyggt!

2011-02-14 @ 12:26:47
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Robin

Jag gillar schack så det där skulle helt klart gå hem hos mig =)

2011-02-25 @ 11:22:35
URL: http://gamingground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0