Äntligen!



COS SS11

Fina Johanna tipsade mig om att det nu är klart att COS öppnar en butik i Sverige. Äntligen säger jag bara! De kommer att öppna butik på Biblioteksgatan i Stockholm nu i sommar. COS kommer alltså bli ett givet stopp på alla mina Stockholmstrippar framöver. I somras när jag var på semester slank jag in på COS och shoppade lite. Jag är fortfarande otroligt nöjd med allt jag köpte då, men speciellt nöjd är jag med väskan som jag faktiskt använder varje dag. Jag ångrade mig en del att jag inte köpte väskan i brunt, men den här ovan är ju också riktigt fin. Denna trista tisdag blev genast något ljusare efter den glada COS-nyheten.

Här finns fler bilder från deras lookbook.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kul att äntligen kunna frossa i COS på hemmaplan, men samtidigt lite tråkigt att det blir så lätttillgängligt. Det har ju varit lite av det roliga att resa till en "COS-stad" :)

2011-01-12 @ 09:28:46
Postat av: Linnéa - finheter

Ja, det har du rätt i, men jag bor inte i Stockholm så för mig blir det ändå att jag måste åka till en COS-stad. Det man köper blir dock inte riktigt lika "unikt" längre, men det gör inget :)

2011-01-13 @ 17:21:01
URL: http://finheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0