Industriellt









Wo and Wé collection

I höstas fick jag ett mail från Olivier i Frankrike om att han börjat göra lampor. Wo and Wé collecion kallar han sitt företag. Vet egentligen inte varför jag inte visat det här tidigare för han gör verkligen så snygga lampor. Lite svårplacerade kanske för en del av dem kräver sin takhöjd samt att stilen är rätt speciell. Favoriten är taklampan näst längst ner. Så läcker. Och så gillar jag verkligen den nedersta bilden med skruvstädet på arbetsbänken. Fina lampor och fina bilder.

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

himla snyggt!

2011-01-18 @ 00:02:22
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0