Två lika



p1 Kiki de Montparnasse via Kling, p2 Ellen Claesson

Lyx eller budget hade också kunnat vara en lämplig rubrik för de här ringarna är verkligen väldigt lika. Och fina. Den lyxigare varianten är designad av Kiki de Montparnasse och är gjord av 14k guld, men finns i en lite billigare variant av sterlingsilver. Efter att jag såg Elin Klings ring i julas så har jag varit riktigt sugen på att fixa en själv på något sätt fast i silver. Det behövs inte nu längre för Ellen har gjort en i silver. Bilder och mer info och om hur man beställer finns här.

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

så fin en sån vill jag ha, smyckes-junkie som jag är!

2011-01-27 @ 23:14:58
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Linnéa - finheter

Ja, visst är den fin!

2011-01-28 @ 19:19:54
URL: http://finheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0