Bröllop


Hade på mig tuffaste skorna från Zara och flätad kuvertväska från Whyred.


Fick tyvärr skoskav redan på vägen till bröllopet så jag fick tidigare än vad jag tänkt mig snabbt byta till mina sandaler. Rätt tuffa de med.


Skor och väska matchade jag ihop med finaste festklänningen i marinblått från COS. Finns bättre bild här.


Var lite svårt med present, men till slut köpte jag ett spel - Lingon, lådvin och långkalsonger. Jag inbillar mig att det är ett perfekt frågespel till middagar och resor. Spelet innehåller påståenden och frågor om hur Svensson man är. Hoppas de kommer tycka om det.

Bröllopet igår var på många sätt helt fantastiskt. Trevliga gäster, god mat, mycket dans och framför allt vackraste brudparet. Önskar dem all lycka! Det strålade verkligen kärlek mellan dem. Idag är jag trött och slut efter alla intryck och all dans, men fylld av lycka över det fina bröllopet. Tack för att jag fick vara med.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

åh, så himla fin väska!

2011-07-10 @ 14:15:49
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

grymmaste kuvertväskan, jag dör lite!

2011-07-10 @ 18:12:56
URL: http://emmasays.se
Postat av: Anonym

2011-07-12 @ 12:30:26
Postat av: Linnéa - finheter

Tsck! Den är rätt dyr om man köper den ny, men jag lyckades fynda min till betydligt lägre pris på Tradera :)

2011-07-12 @ 12:31:46
URL: http://finheter.blogg.se/
Postat av: Sofia

Väskan såg fin ut! Vi fick det spelet i juljklapp och det är himla skoj =) Kankse extra roligt när man flyttat från Sverige och sitte roch känner igen sig i allt vi gör.

2011-07-14 @ 14:52:27
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0