Hemma igen


Uppe i luften igen. Förra fredagen flög jag nämligen söderut.


Läste nya favorittidningen StyleBy


Firade fredagen med vitt vin och en liten påse chips


Kollade in allt fint i tidningen


Ett besök på COS var så klart inplanerat (det var jättemycket folk eftersom det öppnade dagen innan, men jag tog det lugnt och hittade ändå en hel del fina grejer)


Framme i Stockholm där jag fick en kort, men väldigt trevlig helg


Åt väldigt goda skaldjur på Fiskekrogen i Göteborg. Favoriten är havskräftor som jag kan äta nästan hur många som helst av. Mums!


Älskar Göteborg. Fin utsikt utanför stället där jag spenderade några dagar på kurs.


På vägen hem smygfotade jag en medelålders engelsmans skor inne på Skycity Arlanda. Precis sådana skor vill jag ha.


Middag innan jag hoppade på planet hem. Riktigt gott.

Borta bra, men hemma bäst. Har haft en fantastisk vecka på många sätt, men det är himla skönt att komma hem igen. Huvudsyftet med resan var kursen i Göteborg, men som bonus spenderade jag en helg i Stockholm på vägen ner och en helg i Göteborg innan jag åkte hem igen. Hann umgås med både familj, släkt och vänner. Och så lite shopping på det... Blev köp på både COS och Filippa K där jag hittade fina baskläder. Det har nämligen blivit min nya favorit ihop med ett par iögonfallande accessoarer.

Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

så gott med sushi! :)

2011-06-03 @ 15:46:54
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: pernilla

Jag har typ sådana skor. Supersköna är dem dessutom!

2011-06-03 @ 15:51:08
URL: http://vitaparlor.blogspot.com
Postat av: Linnéa - finheter

Maria: Ja, riktigt gott faktiskt :) Har inte varit så förtjust tidigare.



Pernilla: Lyllos! Jag har spanat in ett par på Din Sko, men har egentligen shoppat klart för ett tag. Har ett par svarta liknande som jag älskar. De har dock inga hål.

2011-06-04 @ 18:41:29
URL: http://finheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0