Berlin - shopping







Berlin-resan var ingen shoppingresa direkt, men jag hann köpa med mig lite saker ändå. Vykorten köptes på lite olika muséer och resterande köptes på favoritbutiken COS. Längtar tills de öppnar i Stockholm. De röda fingervantarna är stickade av mjuk kashmirull. Den randiga tröjan i mitten har redan blivit en favorit. Jag har på mig den idag tillsammans med det översta bruna armbandet. Den nedersta tröjan är av finstickad bomull och har en svart sidenblus med knappar på ryggen. Har varit för kallt för att använda den hittills, men jag är säker på att den kommer bli välanvänd senare i vår. Märks det att jag gillar randigt? Även om jag redan har så mycket randigt i garderoben så kan jag inte låta bli att köpa mer för jag tycker det är så fint.

Kommentarer
Postat av: annie

Å så mycket snyggt! den där randiga skönheten från cos gillade jag mycket, längtar också... ha en fin kväll!

kram

2011-03-19 @ 18:17:21
URL: http://rumfortva.blogspot.com/
Postat av: Else-Britt

Fin kortsamling du fick ihop! Armbanden, tröjorna och vantarna är jättefina.

2011-03-19 @ 20:37:56
Postat av: Sofia

Ser ut som att det ändå blev lyckat på shoppingfronten =) Jag är också en sucker för randigt, försöker jobba bort det...

2011-03-19 @ 22:01:47
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Linnéa - finheter

annie: Tack! Jag är väldigt nöjd :) kram



Else-Britt: Ja, visst fick jag! Ska nog hänga upp några på linan i sovrummet.



Sofia: Ja, det blev det :) Varför jobba bort det randiga? Det är ju så fint.

2011-03-21 @ 22:55:50
URL: http://finheter.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Och ändå så mycket fint :) jag vet inte varför den inte sparar namnet, alla som byter till eget domän från blogg.se verkar få så. Någon slags bestraffning kanske ;)

2011-03-24 @ 08:36:34
URL: http://emmasays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0