Clipboard





p1-p3 STIL Inspiration, p4 Anyhow

Klickade hem tre stycken clipboards häromdagen som borde dyka upp på posten när som helst. Tror det sättet att samla bilder på kommer att passa mig bra så jag slog till efter en tids funderande. Kanske en hamnar vid sängen så som Pella gjort? Mycket fint. Såg en annan variant hos Frida på Trendenser med svarta clipboards upphängda i snören (tror de är inköpta på Granit). Om jag hade haft en kontor skulle det varit ett bra alternativ till anslagstavla med plats för massor av inspirationsbilder. Just nu ligger diverse urklipp och dräller på köksbord, skrivbord och i någon låda...

Kommentarer
Postat av: Annie

tack för krya hälsningen fina du! det där är en genialisk idé, snyggt och praktiskt kommer bli finfint :) ha en fin helg! KRAM

2012-03-03 @ 16:17:13
URL: http://rumfortva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0