Flitens lampa lyser





foto: Linnéa Svan, finheter

Har besök av en fin vän. Vi har ätit sushi, druckit bubbelvin och pratat massor. Sedan så har vi pysslat lite. Jag har gjort om min sovrumslampa. Blev mycket nöjd! Enkelt är bäst. Förstår inte varför jag krånglade till det tidigare. Ska se om jag lyckas fota någon dag när ljuset är bra. När vi hade pysselhelg tidigare i vintras hemma hos henne så gjorde jag om hennes kökslampa lite. Med inspiraiton från Jonas Bohlins lampa Liv så fick lampstommen en stor kjol av tyll i rosa, rött och orange. Blev riktigt bra!

PS. Tack för alla gratulationer! Hade en helt underbar födelsedag :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ser riktigt fint ut!

2012-04-02 @ 16:14:48
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Linnéa - finheter

Tack!

2012-04-02 @ 22:48:40
URL: http://finheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

finheter


Skrivs av Linnéa Svan. Här visar jag sånt jag tycker om - inredning, mode och fina saker. Om du har idéer och tips eller bara vill säga hej kan du kontakta mig på [email protected]
RSS 2.0